Wednesday 21 July 2010

cerita semadi nadai

hujung minggu tu tadi, aku besikap ke barang dalam stor. utai nya terperak baka nama. benung2 besikap, tetemu ke kamera lama. jenama cosina. bisi apai tuai ku madah maia iya bedau mupuk ke offshore, iya bisi nyimpan kamera lama. enda entu diibuh ke aku. kumbai ku kamera segapa.hehehe.. kamera nya dipinta apai tuai ku ari bos iya meda nya enda kala di kena. lapa deh, rezeki jgn ditolak. ka meh tudah bos iya merik. nya bendar aku ngacit pengacit. kena belajar...kenu keh...kamera nya amat manah TAPI ngena kodak...wakakakaka....munyi ko aku tadi, kamera version lama..antik...tahun 1984...






2 comments:

  1. Agi tau dikena camera nya! Aku bekareh meli camera slr lama, laban ti enda ampit enggau orang bempu camera mansa nya kelia. Rindu ga bemain enggau iya. :-)

    ReplyDelete
  2. sg agik ulih dikena meh nya..semina ngemasuk ke kodak ajak...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails