Thursday 2 September 2010

Bekenang ke Niang Calvin Dana

Calvin Dana ak Abu
1990 - 2010

tengah ari kemari, mak aku bisi telepon agai aku..madah ke Calvin (nama kangau iya Jang) udah nadai kena malam 31 Ogos 2010. Ta baka nama tudah aku ninga. asai ke enda percaya iya udah nadai. Iya gak nadai kala ninga iya sakit. maia iya ke raya nya, iya benung study ba UMS, sabah. Beguai aku telepon ngagai madi iya ke tuai. nanya nama sakit Jang sampai nya ngapus ke seput iya. Madi iya enda ga nemu. Sari tu niang dibai ari KK alu terus ke Sibu. Iya ditumbak ba menua indai iya, Teluk Bulat Bintangor.

Both parents kami sigi bestfrens ari kelia, nya ngerampit ngagai bala anak. Last sekali aku berandau enggau niang maia iya komen status aku ba Facebook. enda aku nyangka, nya meh last tua iya berandau. ta nya meh ngasuh aku sinu agik.


Jang, nuan semampai dikenang kami belama taja pen jarang kitai begulai.
Arap ke nuan lantang ba menua sorga din. Amen!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails