Tuesday 19 January 2010

pedis berang (bahu)

seminggu lebih aku sebana laban pedis berang.. dipelaba ke aku ketegal pillow ke dikena aku nya..nama dani pagi asai ke di paluk urang.. nya meh Yoko2 enda tau jauh..nama pedis alu mupuk meh aku nyapu ngau yoko2..pillow ke dibeli ku nya bedau datai setaun..udah kempis gamar..sari nya bisi aku survey pillow ke manah (iya ke mar ko aku nya, hehehe) ..alu bedau gak terbeli....bedau bisi ari...tu nya, kasak2 ka meli...bisi aku pillow jenis isi dalam iya nya feather..enda gak nyamai ngena..baruh amai asai...nya enda masuk gak tinduk...next week bisi travelling..ngiga ba endur bukai enti bisi ke ngait ati...enti nyamai di kena..enda ngira rega tu..janji aku dapat tidur nyenyak...hehehe...pillow jenis nama ke nyamai gik dikena? any suggestion?

mupuk duluk..kami seupis benung busy ngagai key performance indicators ...alu bedau tembu...dah lepas date line...eheheh..adios!


2 comments:

  1. Enda meli panggal dunlop nuan?! Aku bekareh mai panggal getah siti ari Miri suba, tang ... kelalu tebal, pedis pegu!! Iya ka dikena aku diatu panggal synthetic rubber, lembut agi ari getah asal ... so far ok aku ngena.

    ReplyDelete
  2. bisi ku meda dunlop sari nya..panggal ke diatu kelalu kering...pedis berang, pegu...enda meruan tinduk..next wk aku ke miri..ila ngiga..thanks!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails