Monday 8 February 2010

nadai nemu utai..kelalu maioh kelikuh

busy amai ku minggu nyin kemarik. alu bedau bc ari ka update blog aku. cerita ke sari tu, last week bos aku ngasuh ku madah ngagai payroll department pasal overtime ke diambi aku maia ujung bulan satu tu tadi. laban maia nya amat bz ngau performance indicators gak, so reports aku utk monthly meeting bc tertinggal mimit. nya kebuah aku nurun maia ujung minggu laban ka nembu ke pengawa.

dijadikan cerita, sida payroll minta justifikasi (explanation) penuh, nama kebuah aku perlu ot enti pengawa  nya enda membebankan aku maia office hours. laban bos aku tu agik biak (biak ari aku) nadai nemu nyaut utai ke dipinta sida payroll, aku diasuh iya nyaut utai ke ditanya sida nyin. ko ati ku din, nadai guna gak nuan nya graduate. utai besenyak perlu aku gak nyaut.  iya nemu aku bz nulong secretary ngadu ke performance indicators. igak gak pedis amai ka explained ngagai urg. last2, anjung ku emel, explained nama kebuah ku overtime maia nya. enda datai 5 minit pen aku naip. eh, sigi maia nembiak diatu, nadai nemu utai, graduate ngapa.

sida payroll pen satu, kelalu maioh kelikuh. semua utai enggai enda detail. nadai urg ka nipu maia overtime. kumbai sida iya gagit amai aku tu overtime. dah la ngacau ujung minggu aku. enti enggai mayar, padah jak enggai..abis cerita...ngambi enda nyusah ke urg..


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails