Wednesday 3 March 2010

my little Bible

pagi tu laban nadai entu pengawa, aku bisi tergerak ati ka macha bible. lama amat aku dah enda muka bible mit  aku nya. ukai setegal nadai ari, tang aku enda nemu ari ni ka start. suba selalu macha tang dipeda pia ajak. sema jako, nadai ati ka 'mendalami' bible mitnya. ka nanya urang, malu amai asai iya.tang pagi tu, enda nemu nama runding aku, ta ka macha bible. so, aku start ari PSALM. bisi siti baris ayat ke di baca aku..ta negu ati aku...

Psalm 18: 2

"The Lord is my rock, and my fortress, and my strength, in whom I will trust; my buckler, and the horn of my salvation, and my high tower"

aku sigi sembiang belama cuma aku sigi jarang ka macha bible. dibeli udahnya disimpan. maia beguna, baru aku ngayan ke bible. tiba2 jak rasa bersalah aku datai...hmm..mmg aku perlu perubahan. ari segi pengarap, mmg bisi kurang mimit...

pulai ari keja tu legi, ka ngadu altar ku manah2. kena ku sembiang rosary ninting ari. Ari suba alu bedau diadu. semina ka engkah bungai mit2. Patung Mother Mary udah gak dibeli. Bis utai tinggal? Enti bisi, tau padah ngau aku..



P/S: To Fr. Kev., ulih nuan guide aku, sentang bible nya...
Thanks...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails