Monday 1 March 2010

rumah panjai, tanah airku...

udah ka bari cerita ka ditusi aku. pa pengelama iya nadai ngabas blog diri empu. amat nadai ari ka update. tembu maioh pengawa belama. enti ba facebook pen semuti ulih update status diri empu ajak..hehehe...

lelengau amai ku enggau rumah panjai sepiak cdak mak ku. lama dah enda nemuai kin..enti gawai pen, semina berintu ba Sibu diak ajak. nya enda gak pulai ke kin. enti start kemisi sekula suba, aku enggau menyadi ku ke no. 2 sigi ditransfer pulai ke rumah panjai. enggau ini & aki berkebun, bumai,  ari ke bemain nda temu tuju, pia ko mak aku. sigi gik nadai urg gak ngibun tua menyadi, nya meh kebuah iya selalu dianjung ke rumah panjai.bulan tu kemari bisi mak ku pulai kin. laban ka nulong aki ku bumai. ini aku nya enda entu dapat agik laban tudah ke sakit parkinson. pa pemendar gawa kelia. enti enda bumai, cdak ucu enda makai padi ke ditanam aku, pia ko aki. sinu ninga tudah tuai nyebut munyi nya. enda besai bumai taun tu. umbas2 pia ajak. bisi sekeda gambar ditu. pa pemanah menua kami din semina nadai bekalan air bersih & elektrik ajak meh..





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails